Swedbankshat dagen till ära !

Om jag inte har sagt det förr SÅ HATAR JAG SWEDBANK och funderar seriöst på att byta bank. Pronto - typ.
Allt detta beror på att DE har gjort fel och missat en transaktion på mitt konto, och när jag senast var där så ville jag höja mina överföringar till sparkonton m.m - Har dessa förändringar ägt rum sedan dess? NOOT ! Jävla pissbank. 

Japp, ikväll ska vi åka till Hofors och umgås med mams och C/o. Kan bli kul och Mickes humor hinner förändras innan vi kommer fram. Nu är han mest bara negativ och vill att vi ska åka hem så tidigt som möjligt eftersom han ska jobba. Jag säger ÄH, om vi åker hem med sista nattbussen så får du ju sova iaf 4 eller 5 timmar. Inte fy skam det eller ! ^^ Det slutar väl med att han tar 21 bussen hem och jag 02 ;P 

Innan Hofors så gör jag ett pitstop i Valbo för att inhandla vinterskor. Vet att det kommer vara kaos, men eftersom Micke jobbar så är det perfekt tajming ! Men nu när man är ensam hemma så är det bara till att passa på att röja här hemma. Diska var jag duktig och gjorde på fredagkvällen ^^ Har inte mycket till vardag jag ällä :P Heejdå !
Nu håller Micke på att spara ut håret igen också ... I LIKE ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0