Lördagen

Lördagen spenderades på bästa möjliga vis. Först hade man besök i våran flådiga lägenhet. Vi lagade körv och makaroner - jag hade ingen ketchup. Efter det kom Melissa hit och gjorde sitt bästa för att stressa mig.
Väl hos Sandra blev det Tacos och en hel del partaj. Jag åkte hem till Elin vid 22 tiden, tog med mig mannen och tittade på UFC hos dom. Sen återgick jag till partajandet och det var SJUKT roligt. Mannen blev sur för att en kille taffsade på mig på krogen och jag bara var tvungen att göra en grej av det eftersom jag aldrig blir taffsad på.
Alla tjejer kan behöva lite taffs emellanåt :P Any whoo, jag fick underbara presenter och allt som allt så var det en kanon lördag ! Hej så länge !
Jättejätte fina lyktorna som jag fick av Anna ! Löve Them ! 
Fick äntligen en Jamie Oliver stekpanna, SOM jag har längtat !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0