I det här landet kommer det snö.

Gårdagen var mycket trevlig. Det är dock lite tråkigt att Micke jobbar på min lediga helg - och tvärtom. Så ska man hitta på något så är det alltid massa tricks som ska till för att det ska kunna genomföras. Igår fick jag skynda mig ner på stan (på en buss som var 20 min sen!) för att hinna gå på systemet. Tok mycket folk ! Efter det så åkte jag till Valbo och skulle bland annat köpa ljus till mamma och vinterskor till mig själv. Sjukt mycket folk ! Sticker upp till Elgiganten och får sitta inne hos Micke ett tag och värma mig. 

När han har slutat så beger vi oss till busshållplatsen. Bussen - 15 min SEN ! Står hela vägen till Sandviken och får krupp på alla föräldrar med alla ungar som gapar efter pepparkakor ! Håll käften ungfan ! Tänk på barnen i Afrika ! Tror du att dom ens VET vad en pepparkaka är !? Lär ungarna lite vett for fan :P Och när det gäller mannen så fick han minsann sitta hela vägen. "Jag har ont i Knät" - Gissa om det börjar bli tröttsamt nu. Får äntligen sätta mig ner efter resecentrum. När vi nästan är framme i Hofors så ringer mamma - "Kan du gå in på Arne och köpa Likör 34"? DAAAAAAAH ! Okej Okej ... Jag fixar´t ! Efter allt detta spring så får vi äntligen komma in och värma fossingarna. För övrigt så är det typ 10 gånger kallare i Hofors än i Gävle. Det här är mycket märkligt eftersom Gävle ligger vid kusten. Men det ÄR så ! Hur som helst. Vi dansade sjöng och åt god mat. Kvällen var bra !

På torsdag ska jag, Micke, Sanna och Alle åka till Ullared ! :D 
Gammelvarning - Men det ska fan bli skitskoj ! Hejdå !

KOMMENTARER
Postat av: Anna

Jag vill oxå sjunga singstar, när jag kommer hem, ska vi fanimej sjunga :) :)

2010-11-28 @ 20:28:12
URL: http://www.theturkishway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0