Helgen !

Party party i Fredags hos our Casa. Råkade lägga upp bilderna i lite fel ordning tror jag, men whatever.
Anna kom, hon var GLAD ! :D Sötstjärt !
Jag och maken hann med lite myspys.
Melinda och Melissa har SÅ mycket humor ! :P
Anna ! : ) Du är så himla fin du stump !
Jag och Jeanette har djupa diskussioner. As allways.
Systrarna Almén fjortisposar !
Folket drog till krogen och kvar blev vi, Wickan, Johan och Jeanette.
Gick fint det å !
Sådär in på småtimmarna bestämde jag mig för att dra igång en fotosession
i sängen. Mannen protesterade lite, men valde sen att ge oss en inblick
i hans egentliga JAG. Haha ... Jag dör !
Jag ska maila bilderna till Mr Jay från Top Model sen, så får vi se
om det blir något miljoners-kontrakt ;P
Fick en ASFIN gjutjärnsgryta av mams och C/o på min Birthday.
I´m Happy ! ! :D
Fick fina blommor av folket som kom också ! Tackar Tackar ! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0