15 November 2010

Jag har fortfarande inte direkt landat efter helgens bravader. Let´s face it - Jag är gammal nu. Har ingen ork till att springa runt halva stan och dricka mer sprit än vad man egentligen tål. Detta tär på krafterna ;P Men jag har ändå varit en duktig tjej och pluggat heela dagen till matteprovet, och jag tror att det gick skapligt. Får jag IG så är det lärarens fel - not mine ! 

Verkar som om det blir vinter nu också. Bra att man öppnade den dörren, för det leder mig genast in på ämnen såsom musikanter och djurfolk som tror att deras hundar inte kan GÅ för att det är snö på marken ! Vad är grejen liksom? Jag fattar fullt ut om man vill ha en liten hund. Jag vill inte det, men jag fattar att folk vill. Okej, köp en Japansk nakenhund eller nått annat mini mini, men låt dom för all del inte få utforska någonting ! Nej nej, det enda dom ska få uppleva är utsikten från mattes bröst. Åh, vilket hundliv! Idiotfolk. Men ämnet om "musikanter" råkade också komma upp i lördags. Känns bra att man ha hittat en nickname för alla sluts i Gefle. Samma sak här, okej om man vill ha korta kläder - men kan det få finnas lite gränser ! Jag menar spare me the sight of you vagina please ! Nänä, idag ska ingenting lämnas åt slumpen. Nyfikenheten kan slänga sig i väggen för i dagens samhälle kan männen redan välja mellan den "Snyggaste" (?) musen i stan. 

Ok, jag har något av en bitterdag. Kanske är det för att jag har gått och blivit en matmissbrukare. (Och godis, chips, dipp m.m). Jag känner konstant sug efter godis ! När det gäller ordentlig mat så är jag bättre. Klart man blir sugen på Pizza ibland, men det kan jag leva utan. Godis och jag ! Det är grejer det. Försökte intala mig själv att om jag bara går förbi Tempo nu så kommer jag nog hålla mig resten av kvällen. Aa, Säkert! Känner redan att jag lätt kan slänga på mig jackan och pulsa i snön ner mot Ica BARA för att få en mentosrulle eller likande. Hemkörning på godis ? :D Helt värdoinlägg, som vanligt. Men men, skönt att lufta skallen. Adios !
Bjuder på en bild av min ofantligt snygga karl !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0