12 November 2010

Länge sen jag engagerade mig kanske? Kan bero på att jag har haft hundra grejer för mig. Hade 2 och en halv dag ledigt i veckan och var till och med tvungen att ta ett block och skriva ner allt jag skulle göra, och sprida ut det på alla dagarna. Vill verkligen vara klar med skolan snart. Har noll skolork. 

I övrigt så har jag planer för även denna lediga dag. Det blir besök av Anna, och pappan och C/o först och sen måste jag börja göra mig klar för kvällen. Sandra fyller år idag och det vankas partaj ! :D I morgon däremot blir det inte lika skoj eftersom jag har ett matteprov på måndag att "se fram emot", så det blir till alla gräva ner sig i boken all day. 

Förhoppningsvis kan vi hitta svaret på den eviga gåtan som cirkulerat på jobbet ett tag också. Annars då ... ? Hm ... Ja, jag gjorde om naglarna igen i Torsdags och nu är det mina EGNA ! :D Alltså ingen sketen tipp som ska sabba, utan bara mina naglar, och dom är sååå fina ! Ska lägga ut kort sen kanske. Nu måste jag nog återgå till att sjunga med i Regina Spektors vackra toner. Önskar att jag kunde sjunga som henne ! Heejdå !
Shit vad Micke cyklar fort ! Herregud. Men kolla in mucklerna på mig då ? :D

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Regina! <3

2010-11-13 @ 23:38:25
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0