Utkast; Helgen/Veckan/Nuet

Ja, nu är vi äntligen (förlåt Anna) hundfria ! Det har varit sjuk påfrestande att inte bara bo på annat håll utan också behöva äta på annat håll, duscha och rasta djur. Den lilla tiden jag har haft tillsammans med Micke har varit korta svängar och då har antingen han varit helt urless, eller så har jag varit det. Näe, fy fan, det var jobbigt. Tolka mig rätt för jag älskar Pablo och Penny ^^ Igår var jag och Micke as-spontana och drog iväg till Sanna mitt i natten typ. Jag slutade 22:20, och sen var det först hem till oss för att hämta alkohol, sen hem till Anna för att ordna ihop allting med hundarna osv. Sen minglade vi med raggarna i kön på Statoil, sen drog vi ! :D Sanna hann ringa kanske 7 gånger på våran resa på riks 80. Väl framme så var det bara ut med hundar och bort med Keeper till mamma och C/o. "Festen" drog väl igång runt si sådär 00:00. Vi bá yej ! Jag och Micke som är inte alls några soffpotatisar utan som alltid är uppe sent och dricker massor med alkohol. Inte. Men det var faktiskt riktigt kul ! :D Alexandra var ju dock en party-pooper som redan sov när vi kom dit ? :O

Såg ett grymt roligt klipp från ballar av stål där Kjell är utklädd till en kanin som ska intervjua ordförande för Sverigedemokraternas ungdomsförbund. Det var så himla läskigt att ordförandet dessutom var en gammal arbetskamrat till mig ... :P I morgon är det dags för jobb igen, och paniken inför mitt sista historiaprov börjar ta sig ... Kanske ska försöka sätta fart? Night Night.
Jobbigt att behöva vara utan Micke hela veckan vare ..
Sötdjur ! <3
Pizza-Pose !
Pizza-Pose!
Hade otroligt roligt hos Syster Sanna ! :D Pöss på dig syster yster ! <3

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Vafan, ta bort!!!

Annars lägger jag ut din vig-bild!

2010-05-11 @ 16:22:01
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0