Semester ?

Just nu är det fan helt underbart att man bor i Sverige! Men när vinterfan är här så är man rätt redo att bara fly landet för ett halvår. Somliga har ju den lyxen. Vi tillhör inte dessa personer. Men jag har iaf bestämt mig för att den här sommaren ska toppa förra sommaren med hästlängder ! Förra sommaren jobbade jag non stop så när Micke drog till Härjedalen så blev jag kvar här, och när mina älskade svärföräldrar väl tog sig ner hit, så hann jag knappt träffa dom på grund av att jag jobbade. En enda dag kommer jag ihåg som jag verkligen NJÖT! Och det var när jag och Micke åkte med Limöbåten ut till Limön och irrade omkring innan vi till sist hittade en lugn plats att sola på. Micke vägrade ta av sig tröjan och fick jordens bondbränna ;D Men det var våran enda tillfälliga flykt från verkligheten den sommaren. Men efter den här sommaren så har jag BESTÄMT att jag och Micke ska åka utomlands. Vare sig han vill det eller ej. Skiter jag i. Jag bokar en Thailand-resa och sticker 1 dag om det är så. Bara jag får åka någonstans med mannen ! Vi har varit tillsammans i snart 3 år, men har aldrig haft möjligheten att åka någonstans, längre än till Ytterhogdal vill säga :P Man måste prioritera det man vill göra, och jag prioriterar en resa över att köpa en ny säng. Hoppas bara att Micke är med på noterna...

Idag har jag varit själv mest hela dagen. Solen har dock varit framme och bidragit med mycket värme så jag har suttit bänkad på ballen med en skål jordgubbar. Kunde knappast klaga. Micke kom hem och var hemma i 3 minuter, så nu är han på Söders Fighting Gym och tittar på TV? Ja, det är ju någon jävla UFC gala mitt i natten en gång i månaden, och nu "går de igenom" matcherna där... antar jag? .. Jaja, så länge han är lycklig så. Nu ska jag ta en lång dusch och försöka mentalt förbereda mig för morgondagen, som bjuder på arbete. Baj baj.
Anna tog ett kort på mig och mannen under restaurangbesöket igår. Good times ! :P

KOMMENTARER
Postat av: Elin

Ytterhogdal är inte fyskam! Sry att jag föll på träningen men jag fick kak koma! Ses i möra puss

2010-05-30 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0