Provdags !

Idag smäller det ! Idag är det mitt absolut sista prov den här terminen, efter det kan jag bara luta mig tillbaka och njuta av att få jobba sjukt mycket. För jag måste erkänna att gå i skolan och jobba deltid samtidigt är ingen picknick direkt. Särskilt inte när man är ett latarsle som jag ! :D Så med andra ord, så kommer jag väl försöka mig på att skriva igen efter det ... OM jag klarar det vill säga. Jag kan inte ha 40 bollar i luften ... :) Men det är bra att jag fick lite protest av er när jag sa att jag skulle strejka. Uppmärksamhet kan man aldrig få för lite av! Håll en tumme ikväll!
Jag skulle gärna vilja ha glasögon idag, så jag kunde känna mig sådär extra smart som man liksom ser ut i glajjer.. Lennart skulle helt klart stämlpa ett stort fett G på provet bara därför i så fall ... :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0