Pics från Lördagen

Ja, här kommer bilderna från lördagen. Konfirmation och massa skoj i kyrkan, och sen apgott käk i kombination med mycket dricka ! Jag och Johanna "Smicade" hela kvällen medans vi sjöng Sing Star. Det MÅSTE göras om i sällskap av Sanna Sjöberg :D Johanna har dock Vampyr-ögon på i stort sett varenda bild, men hon är söt ändå! På Onsdag ska jag få lite nya naglar, undrar just hur länge dom tänker hålla :P
Nu ska jag verkligen göra en ansträngning och dra ner och träna. Har noll lust, men jag bara Måååste.
Hejdå.
På den här bilden kan man se en skymt av min hjärna. Imponerade?

KOMMENTARER
Postat av: Johanna.

HAHAH! :D Ganska jävla fula foton på mig i alla fall!! Men måste helt klart göras om! :D

2010-05-24 @ 19:31:24
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0