Micke 22 !

Japp, glömde säga att mannen fyllde år igår också. I present av oss (Jag, Anna, Pappa och Mamma) så fick han en flygtur i segelflygplan. Fast, det genomförs den 29 Maj. Så fan och hans moster om solen inte skiner då ! ^^
Jag tror iaf att det kommer bli sjukt kul för honom, fast jag kommer ju befinna mig på marken och gnaga naglar eftersom jag kommer vara livrädd att det ska hända något. Ser fram emot den 29 av fler anledningar eftersom Lill Anna fyller år idag, och vi ska ses i Boulongern då, så blir det liksom dubbel-firande hela den dagen ! Aa, det kommer bli Great ! :D Hejdå.

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Jag då? Fick inte jag vara med helt plötsligt??

2010-05-22 @ 02:49:01
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja, men du betalade ju inte? Och när jag sa att du kunde få vara med ändå, så sa du bara "Vi hörs en annan dag". Sorry att jag inte kan läsa tankar.

2010-05-22 @ 07:19:10
Postat av: Anna

Puuuuss! Vad roligt vi ska ha!

2010-05-24 @ 13:52:34
URL: http://annawilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0