Lyckad Onsdag !

Nej det är inte mina naglar. Jag backade ur i sista minuten och lät Elin ta min plats istället (Hej Elin! *Vink Vink*) Det blev sjukt bra, och Sara som gjorde naglarna hade ett apbra sätt som hon gjorde på. Jag tror det tog 1,5 timme eller nått och då är hon rätt ny på saken. Jag fick en tid tills i morgon kväll, men jag har fortfarande inte bestämt mig. Har jag verkligen råd? Jag har ju BESTÄLLT kläder, så det kan jag ju ta hand om näästa månad. Alltså, kanske jag har råd att avvara 300:- ? :D Det blev ju iaf SJUKT snyggt ! :D 
Jag har färgat håret igen. Klart att jag ville bli blond, det är den enda sanna hårfärgen för en sån som mig. Men tyvärr så vart det inte så. Skulle kosta way to much, så jag tog en traditionell hemma-färgning med Micke till hjälp ! Och jaa... jag kanske ska ha mörkt? Men det skulle bara få vara så kul att få chockera lite ;P
Jaja, jag kommer iaf bli SKITARG om det tänker regna på Lördag. För då ska vi ha skitroligt, med flygplansflyg och grillning och vinhinkning. ELIN ! DU SKA MED ! :D Kändes så oerhört befriande att jag fick medhåll på typ allt mitt tyckande om arbetsplatsen idag. Annars är det alltid någon dryg partypooper som vill försöka "se det bra i folk". Bla bla. Bristerna gör ju ALLT liksom. Jag, Bettan och Elin borde fan starta bitterklubb :D Tåls att tänka på. Hejdå.

KOMMENTARER
Postat av: miss bitter

men saraaah titta vilka fula händer!

2010-05-26 @ 21:02:47
Postat av: Sarah

Nejdå :) De är så fina så :D

2010-05-26 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0