Kvällen !

Det var grymt roligt igår kväll. Johanna anlände kl 19 och vi sprang runt förbrilt och letade efter ett bra matställe som inte hade kö på 45 minuter. Så det blev till sist Los Sombreros. Där jag pinsamt nog var tvungen att skicka tillbaka mitt vin. Men seriöst, det smakade som om dom blandad liite liite vitt vin med äppledryck. Jag tog en klunk, och grinade rätt illa. Sen smakade Johanna, samma sak. Sen smakade Micke, samma sak. Så jag ville helt enkelt inte betala för det :P Pinsama jag. Jaja, Maten var sjukt bra/god, och efter det så gick vi hem till Anna. Planen var väl att vi skulle gå typ till O´Learys och ta en öl och bara mingla runt och glo på folk, men jag nöjde mig mer än väl av att sitta i Annas och Henkans mysiga hem!


Micke tröttnade dock runt 24 tiden och cyklade hemåt. Jag blev kvar till typ 02. Vi hade så himla roliga/intressanta diskussioner, och det blev sådär extra intressant/roligt eftersom Johanna kan relatera till så mycket eftersom hennes pappa basically är min pappa. Vi pratade om politik, religion och kärlek. Och det var knappt så jag ville åka hem när det var dags. Jag tycker det var synd att Boulongern blev inställt på grund av vädret, men det löste sig till det bättre ändå. Just nu är jag rätt pissed på mig själv att jag inte tog några som helst kort igår. Eller jo, ett på Micke och ett på mig på restaurangen. That´s it. Så Enjoy ! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0