Idiotgrupper på Facebook !

Ett störmoment i vardagen just nu är alla dessa förbannade grupper på facebook. Okej, vissa är sjukt roliga, tex; Alla vi som vill att polisen skriker PICCACHU innan dom elchockar oss, Rör inte skorpan dit vidunder eller Leggins are not pants, so cover your ass ! Men det har ju blivit nån sorts virus som sprids. De värsta grupperna är dom som inte har någon som helst logik... "Vakten; Visa leg, också visar man benet ;PPPPPPpppPPPP" ... Vad fan är grejen med värdelös humor kombinerat med 777 lipgubbar? ... Och eftersom så många gick med i grupp nr 1, så har det kommer fler idiotgrupper med 777 lipgubbar på slutet. Mongomongomongokongo !

Ja, i övrigt så är väl ingenting nytt egentligen. Mamma och C/o har skaffat en hund. Det är en "renrasig" tax, som dom kammade hem för ynka 5000:-. Så vi grattar Stina på konfirmationen i förväg. Det var nämligen en konfirmationspresent. Betydligt bättre än den jag fick. En jävla symaskin !? VAD skulle jag göra med den? Dom som känner mig borde vid det här laget veta att jag inte kan sy för fem öre. Inte ens en knappjävel. Och är det så att jag tar på mig att försöka sy en knapp, så tar det MINST en halvtimme med alla trådar under, över igenom och bla bla ... ^^ Jag ska knipa kakhålet, så vi slipper diskussioner. Här kommer lite bilder på söta Molly iaf .... --->
PRICKEN och Simon <3 ... Min kära hund som jag hade under hela min uppväxt. . . Han kommer vara saknad !
Alexandra får honom ... jag hoppas att Sanna kan kontrollera sin hund, så att han inte äter upp Pricken ... :/

KOMMENTARER
Postat av: Mamma mia

Vad är detta för typ av utlägg??????

2010-05-02 @ 21:04:05
Postat av: Sarah

Vilket ? :O

2010-05-02 @ 21:14:44
Postat av: Sanna

Du ville ju ha en symaskin!?!?!?! Mupp!!



Och gruppen med leg och benet är så rolig att jag kissar på mej och ramlar av stolen.



Och du kan väl inte ge pricken till Alexandra när Simn fått den?



Och du, jag skrattar fortfarande åt gruppen med benet!!

2010-05-03 @ 00:47:54
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0