Idag var dagen då jag tog mig till gymmet.

Fy fanken vad bra jag var idag ! Jag tog mig faktiskt till gymmet ! :D Yej ! Hade fan inte pallat om det inte vore för att Pärlan Elin ställde upp och pinade igenom typ 40 minuters vikt-hävning, crosstraining och spring på bandet. Shit. När man lägger upp det så, så låter det ju som om vi är värsta hurtbullarna :) Hur som helst, så var det "Tjejkväll" (?) på stan idag. Fattade noll. Det spelades musik, det var mulliga stolta brudar som vankade omkring i bikinis och det var rabatter i butikerna. Jag tänkte typ, oh my god varför händer det här när jag inte har några pengar alls ? Men jag hade ju bestämt att jag skulle köpa ett bälte/skärp/snöre till min nya tunika som jag beställt, så det började lite småförsiktigt, men helt oplanerat så hamnade det ett par tights och ett 5-pack trosor i kassarna också. Oups.

I morgon jobbar jag min femte dag i rad. Tror ni att jag är van? I vanliga fall jobbar jag en dag, är ledig en, går i skolan en, jobbar en och är ledig i två. . . typ. Så vid det här laget känner man sig rätt MÖR. Men lördag kommer ändå bli sjukt roligt ! Jag ber fortfarande tysta böner om att det ska bli strålande solsken på lördag... det funkar väl inte, men det skadar fan inte heller. Nu måste jag äta innan jag dör. Kvällsmaten blev försenad. Hejdå.
Fofan vad snygg man är när man setter upp håret i pippilotter. Jag bjuder på plutet :P
Micke får fula märken i fejjan när han tränar. DUCKA DUCKA DUCKA !
Också drabbas man av någon sorts psykotisk blick när man ler.
Typ "Here´s Michael!"

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0