Hejdå Gävle, Hej Hofors

Idag har jag kanske vunnit pris i kategorin värsta bitchen på jobbet, och ja, jag är ledsen. Men vem som helst i mina skor hade iaf varit irriterad över det faktum att all skit landade på dina axlar. Första delen av dagen var dock riktigt mysig. Ingen chef, ingen stress och lagom trevligt folk. Jag kände hela tiden, att fan, den här Fredagen kanske blir bra ändå. Sen kommer en irro-sak och en till och en till och en till och ... ja, ni fattar. Ni vet kanske vid det här laget också att jag är en lite dramaqueen som tycker om att MEGA ÖVERDRIVA allting ;P

Jaja, i morgon bär det iaf iväg till Hofors för att fira Stinas konfirmation. Ja, klart jag kan fira, men det innebär inte att jag stödjer själva "ceremonin". Alla vet ju att man nu för tiden enbart konfirmerar sig för att få presenter. Precis som jag... Aa, kan ni fatta att JAG är konfirmerad? ... ;P Men jag ska i morgon bitti åka med mitt bästa humör och verkligen njuta av att slippa Gävle ett tag. För ibland kan man faktiskt bli rätt less på den här stan.
Dock ska jag bli utan mannen den här gången, för han ska åka med sina biff-kompisar till Norrköping och sparra med Jörgen Kruth. Kul för han, men jag kommer känna mig helt handikappad utan honom.
Aa, well, snart är det söndag igen och då ses vi som vanligt igen <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0