Dog-Sitter


Vi kände oss rätt nöjd med Mickes ihopsättning av min cykel idag ... :) Värt ett kort, helt klart.

Jävla charmtroll ! <3

Min Vackra Vackra Cykel ! <3
Annars är det inget nytt. Hälsade på Sanna och Alexandra igår. Det var kul :) Lättflirtad .. ^^ Sen träffade jag Lill-Anna (när man känner 400 olika Annor, så måste man ha smeknamn). Hon drack kaffe och jag vin. Alkisvarning, I know, men när man njuter av våren och dessutom är ledig så måste man fan på relaxa lite ibland :D Idag har jag haft ännu en redovisning. Men fatta att det var min sista ! :D :D :D Never never never again !
I morgon är det äntligen dags för min cykeltur med historia-lektions-folket ! Ska bli fett kul. Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0