Bloggplaner

Okej. Seriöst. 3 inlägg första dagen jag återvänder till bloggen och typ 20 pers läser. Säkert samma 2 personer som läser om och om igen för att dom har tråkigt... Blä, jävla bajsblogg. Så jag kom på idag att för att jag ska få mer läsare så måste jag antingen vara äcklig eller störd på nått annat vis, eller så måste jag ha karisma. Vilket jag knappast har. Eller så måste jag vara asförbannad, för det verkar folk gilla. Och jag är ju ofta arg, men på senare tid har jag hört att det inte är så bra, så det jobbar jag ju snarare på att förbättra. Men å andra sidan så är det här något som tåls att tänka på och eftersom jag egentligen är fri som en fågel efter skolslutet så kommer jag ju kunna grunna på det en tid framöver.

Micke fick sitt sommarschema idag. Gud så kul. Inte. Han försökte dock uppmuntra mig genom att säga att den här sommaren måste ju bara bli bättre eftersom den här gången har vi båda jobb. Tyvärr så kommer jag vara ledig när han jobbar och tvärtom. Ungefär som nu. Han jobbar inte till helgen, men det gör jag. Nästa helg jobbar han, men då är jag ledig. Sweet life.
Hur som helst, så har jag semester V.27 och V.35 och då ska jag njuta. Förhoppningsvis så kan vi åka till Härjedalen ett par dagar mitt under sommaren, men det blir ett jävla pyssel att ordna med allt. Jaja... jag ska iaf försöka bli lite mer äcklig och vulgär, så kanske folk vill läsa. För idag måste man sticka ut så mycket som möjligt, helst på ett negativt sätt så att man öppet sen kan klaga i bloggen på alla elaka människor som bara säger dumt hela tiden. Jag ska jobba på ungdomsstilen tills nästa sväng. Hejdå läsare 1 och 2.
Mannen försöker alltid muntra upp mig när jag har fått dåliga nyheter om tex sommaren.
Ibland fungerar det, men ibland inte. Men oavsett så uppskattar jag att han anstränger sig till ett försök.
Du är BÄST älsko ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0