Snowstorming

Hoppade in och jobbade istället för Mija igår på jobbet. Snacka om att man fick vara med om action på högsta nivå á la job. En rätt lugn kväll.. vi kör på som alla andra kvällar. Men sen ser R en kvinna gå ut med två fulla kassar med mat och annat tjofs. R springer efter henne och ropar men hon vägrar stanna... Så R släpper alla sina kunder för att se till att få stopp på henne. Hon släpper båda kassarna i golvet så att det blir glaskras över hela golvet och R gör allt han kan för att hon ska stanna kvar ... U kommer springande och kvinnan blir bara mer och mer aggressiv. Jag får panik och vet inte vad jag ska göra. Kunderna gapar, men till sist kommer vakten springande och sätter på henne handfängseln. Men shit vad vi gapade. Vart riktigt läskigt ett tag ju. När V kom ut från rasten så möts hon av vakten ståendes över kvinnan som ligger och skriker på golvet inne på lagret. Chock - Hej.

Så igår upplevde jag det som var det obehagligaste jag upplevt sen jag började jobba på mitt nuvarande jobb. På ett sätt var det synd att Mija inte jobbade, för hon hade försökt att stoppa en kvinna förra helgen som också var på väg ut med två kassar fulla med käk. Jag begriper fortfarande inte hur man kan bete sig så... Okej att folk snor saker, men att man kan vara så fräck att man går in i en butik med två gråa kassar och fyller dom med massa dyrt kött och blommor osv, och sen bara traskar ut som om det vore lugna gatan liksom? Sjukt.

Adrenalinkicken slog nog till för oss alla i personalen och kunderna vart nog också lite chocko när Polisen dök upp några minuter senare. Drama drama drama. Hur som helst, så var ju planen för idag att jag skulle åka till Hofors eftersom det inte blev så igår. Men det känns som om det plötsliga snöstormen förhindrar min resa. Okej att det är vinter liksom, men det hade ju för fan blivit VÅR !? Då kan det ju inte bara vridas tillbaka ? Hur som helst, så jobbar jag ju i morgon, men jag ska verkligen försöka ta mig till syster på Tisdag, då jag är ledig. Vi får se hur det blir med väder och billån. Ska försöka se om hon har vaknat än. Ha en trevlig vinterdag !
Familjen <3

KOMMENTARER
Postat av: anna

fin familjebild!

2010-03-21 @ 16:01:52
URL: http://annawilla.blogg.se/
Postat av: Sanna

HAHAHAHHAHAHA, jag dööör, jag skrattar ihjäl mej, vad är det för grå fläck bakom Stina?? HAHAHHAHAHA

2010-03-21 @ 20:51:04
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det är ju Mathias ? :P Han får fan ingen publicitet via min blogg. GLÖM DET !

2010-03-21 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0