Skolpanik. Än en gång.

Har lite småpanik över det faktum att jag har det största provet någonsin på Torsdag, och jag är LÅNGT ifrån redo ! Så där har ni anledningen till att jag har varit rätt oaktiv ett par dagar. Vardagen består mest av jobb och plugg. Men jag har lärt mig att det alltid finns folk som har det värre. Ulrika som jag sitter med ibland på Historian har det precis som mig... Jobbar alltid olika tider, pluggar 2 kurser OCH har 2 barn. Så då blir det kanske lite jobbigare. Plus att hon bor typ i Bergby eller nått... M.A på jobbet går ibland i skolan från 08:30-16:30 börjar jobba 17:00 och slutar 22:15. Varför klagar då jag över mina Fredagar då jag går i skolan från 08:30-10:00 och sen jobbar från 11:00-19:00 ? Stört. Så nu ska jag fan rycka upp mig ! Det hjälper ju iaf inte att klaga. Och sen ska jag ju faktiskt vara GLAD över det faktum att jag ens har ett jobb. Hur många är det inte idag som inte ens har ett jobb ... Usch. Tycker synd om alla arbetslösa själar där ute.

Annars hade jag nog inget mer att tillägga. Eller jo.. Det sket sig med både Green Day och Lady Gaga. Skoj.
Adios !
Längtar till den ordentliga värmen nu ! Så jag och Micke kan åka till vårat sommarställe och bara sitta och njuta igen ! Du är min klippa ! Utan dig skulle ingenting gå ... <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0