Sanna

Syster Sanna har ju varit snäll idag och länkat till min blogg på sin blogg. Så jag tänkte, Whatta Hell. Hon kan väl få lite publicitet hon med! Det enda jag egentligen kan säga om denna unga dam är att hon är en kämpe i alla lägen, envis som få och får alltid sin vilja igenom (Utom när det gäller mig). Dessa egenskaper ligger såklart tidigare i släkten så hon har "ärvt" det mesta. Nu funderar hon på att börja plugga, även om jag är ett skräckexempel på vad som kan hända om man tar på sig för mycket. . . Och HELLO - Related! Annars så kan jag väl mest bara förvarna alla läsare innan ni klickar in er på hennes blogg. Vad Sanna anser normalt, är för oss andra helt insane. Enjoy!

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Haha, thank you sis! <3

2010-03-23 @ 23:44:03
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0