Psyksjuk ?

Ja, gårdagsplanerna höll inte så länge direkt. Jag hann vara hemma i typ 2 timmar innan det ringer från jobbet. "Kan du jobba istället för mig i morgon"? ... Suck, stön och extra mycket SUCK ! Mina egentliga planer var ju att åka till Hofors och umgås med Sanna, och övriga familjen hela dagen. Kolla när Simon spelar bandy osv. Men som alltid så går det ju att ändra om mina planer. Så ikväll blir det jobb 16-22. Inte länge, men det blev liksom tusen gånger jobbigare när jag hade andra planer. Hela dagen igår bidrog bara med skit ... Först får jag och M en avspisning av the boss för att vi pratade om skolan i 3 minuter. Sen börjar folk skrika om saft som inte finns och irritationen växer. Sen ringer jag till Micke för att be honom kolla mailen .. Japp, då har min lärare skrivit ett mail om att jag inte klarade Provet. Japp, jag börjar om från början med skiten igen bara ! ... Sen är det hundvakt, barnafödande, Nationella prov, Författarporträtt, Romanredovisningar, Omprov och nya prov, och konserter jag gärna skulle vilja gå på ... Det är drygt att leva som jag gör just nu. Så igår när de ringde från jobbet så började jag grina av frustration. Micke bara glodde på mig som ett Ufo och fattade ingenting. Micke: Men vad är det gumman? Jag: Jag är så jävla TRÖTT! .. Han fortsätter gapa och säger något om att jag ska gå och sova ... Men jag är ju trött psykiskt !

Stackars lilla Sarah. Nej det är inte mitt mål i mitt klagande. Jag önskar bara att jag kunde "Vänja" mig med mitt nya liv någon gång.. På Torsdag när lönen kommer så ska jag köpa ett månadskort på Friskis och Svettis. Förhoppningsvis så bidrar en del träning med mer energi. För egentligen är det inte ett dugg synd om mig. Jag har valt det här själv... Keep on Movi´n liksom !

Jag vill köpa bil och skaffa körkort ! Snart är det sommar ! Adios !
Someone unplugged me ...

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0