Little Things

Ja egentligen skulle jag bara kunna kopiera innehållet från förra inlägget, eftersom den här dagen sög om möjligt ännu mer. Och till råga på allt så ska snöhelvete komma tillbaka igen! Snöar det i morgon så ligger jag hemma med magsjukan från skolan. Så är det bara. Syster ringde idag och berättade att hon funderar på att börja plugga också. Skulle nog vara bra att sysselsätta sig med något annat än bajsblöjsbyten, bråk med mammor och öppna blodflöden. Jag ska snart söka mina kurser för nästa termin, men jag har fortfarande inte bestämt hur jag vill göra.
Det enda som fattas för att jag ska kunna söka polishögskolan nu är; Körkort, De kurser jag går nu, Matte B och -20 kg på vågen så är jag hemma sen! :D Men jag vill gärna läsa Engelska C eller Kommunikation också. Vi får se hur det blir. Jag får helt enkelt göra som förra gången och lägga all makt i Studievägledarens händer.

Hur som helst så sorterade jag våra miljoners kort på datorn för ett tag sen och hittade många finfina kort. Jag fick ju ett album av Micke för ungefär 1 år sen nu, med lite kort på oss som vi sa att vi skulle fylla på eftersom i livet liksom. Men sen har det helt enkelt bara blivit så att korten har stannat på datorn .. Jag ska dra med karln till en fotostudie efter att jag gått ner mina överskottskilon också. Kommer bli awesome ! Svartvitt. Och när jag ändå är inne på ämnet om foton så funderar jag starkt på att spara ihop till en systemkamera själv. Med Mickes rabatt så kan vi ju få en för 4000:- typ. och det är billigt. Hellre det än att köpa en för 1000;- också tar den halvkassa kort och håller ett år. No.

Nu ska jag renskriva första halvan av arbetet. Frankrike och England. Låter lite, men det kommer fan ta minst två timmar. Blösch. Snart omprov. Om man skulle ta och få Godkänt nästa gång kanske ? Adios.
Jag och Mannen ! <3 Du betyder allt !

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Jag hatar min syo/yrkesvägledare/studievägledare! Hon suger!! Får du hjälp av din?! Åhhhh! Arsel!!

2010-03-23 @ 21:13:27
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nja, jag fick det i början. Han var kanonbra faktiskt. Kunde säga till att det kommer bli tufft om du gör såhär, och det kommer bli bra om du gör såhär. Men jag tror inte man får välja? :P

2010-03-23 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0