Lediga Lördag

Fan vad drygt det är att fristående företag har möjligheten till att köpa på sitt ett hundratal biljetter till en konsert, och sen kan sälja dom för det dubbla priset. Saken är ju den, att om man verkligen vill se en artist, så är man villig att lägga dom pengarna. Biljetterna till Lady Gaga tog slut inom några minuter typ... så nu är jag i valet och kvalet om det är värt att lägga 1200:- på en biljett ... Det är mycket pengar, men jag VET att det skulle vara en enormt upplevelse ! GAH, jag vet inte.

Idag är jag hur som helst ledig. I morgon också, på måndag, tisdag och onsdag också :D I LIKE IT ! Men ... man ska ju egentligen aldrig ta ut sin ledighet i förskott när man jobbar i butik. Kan ju bli folk som blir sjuk ^^ Ikväll ska vi hem till pappan på middag, och i morgon blir det bio. På måndag måste jag ta mig till en massör och försöka bli av med alla 700 knutarna jag har dragit på mig under veckan.
Nu måste jag äta frukost och sen ut och njuta av solen ! Härliga Lördag !! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0