La Muchos to Do !

I knoow ! Dåligt med uppdatering. Men att döma av alla bloggar jag brukar läsa, så är jag inte den enda. Orken och lusten för att skriva = noll på grund av en hel jävla uppsats som ska skickas in ikväll eller i morgon. Med andra ord, så fort som möjligt. Idag hade jag redovisning som jag har haft precis en vecka på mig att förbereda mig för... så det har varit en hel del att stå i. Nu är det ju dock Påsklov, så nästa vecka kan jag verkligen fokusera på Historian, så jag kan få mitt jävla G ! Svenskan är liksom rätt kul ändå. Men Historian suger fan all jävla lust ur mig. Vem bryr sig om kungarna som levde på 1400-talet och krigade om allt mellan himmel och jord? Vem bryr sig om att Napoleon hade arkemik i magen när dom hittade honom död på S;t Helena? Och vem fan bryr sig om Frankrike och deras revolutioner? Fransjävlar.

I morgon är det skärtorsdag, vilket innebär kaos på jobbet. Jag fick ett samtal idag om att jag måste komma in två timmar tidigare så allt hinner med att göras. Kommer bli kul på ett sätt, när det händer lite. Men gissa om jag kommer vara död på söndag när alla helguppståndelser är över! Inte nog med att Torsdagen kommer bli ett rent stresshelvete, på fredag ska jag och Micke till Hofors och äta mat och festa med mamma och C/o, sen blir det nattbussen hem typ 02:00 kanske. Vilket innebär att man kanske är hemma och redo för sängen si så där 04:00. Sen ska jag upp och jobba kl 07:00 på lördag. Kommer bli fett intressant att se hur jag ska palla det. SEEN är jag ledig. 1 dag. Sen är det samma visa igen, fast utan skolan.

Idag efter redovisningen gick jag till ett nytt massage-ställe som Pia hade tipsat mig om. HUUR skönt som helst och billigt. 300:- för 45 min rygg och nacke. Kommer absolut gå tillbaka till henne ! Och som det har varit nu på senaste tiden så är jag verkligen i behov av minst 1 massage i månaden. Ryggfan håller ju på att gå sönder efter alla "halvtafatta" böj man gör om dagarna. Och bättre blir det inte av att sitta i kassan heller, för stolarna är så förbannat skeva så när man har suttit 3 timmar i sträck så ser det nog nästan ut som man bajsat på sig när man reser sig. Ooowh !

Det ska bli intressant att se vilka som ska bråka på Fredag. JAG är ju där, så något kommer det ju att bli. Men jag ska verkligen försöka att vara snäll-Sarah som har tålamod. Mina åsikter kan jag hålla för mig själv. Eller?
Jaja, TREVLIG PÅSK PÅ ER ! Adios
Ibland blir det bara en bild, för att jag känner för det.
Den här tog jag för 2 år sen på hösten. Så himla vackert i Boulongen !

KOMMENTARER
Postat av: Johanna.

Haha! Något jävelskap kommer det väl bli. Men vad är en familjemiddag utan något tjafs? Det hör ju lite till ^^,

Syns om ett par timmar!

GLAD PÅSK!

2010-04-02 @ 12:14:32
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0