KVINNOR KAN !

Idag är det Internationella Kvinnodagen. En dag som jag, även om jag är en inbiten feminist, kan dra nytta av.
"Micke gör kaffe" - "Nej, gör det själv" - "Men det är ju internationella kvinnodagen idag, du måste vara snäll och göra som jag säger" ... ;P Underbart va ? Så idag tycker jag att alla kvinnor ska dra nytta av den här dagen. Oavsett om man är singel eller ej. Får man inte som man vill så kan man ju bara med ledsen min och lugn ton förklara att kvinnan alla dagar om året får dras med ojämställdhet, idag kanske kan bli ett undantag ? :D

Hur som helst. Igår var vi och såg "Alice in Wonderland". Helt sagolik och underbar film ! Vi satt på soft-sektionen med extra benutrymme. I LIKE IT ! 20:- extra och du kan ligga ner i stolen och bara glassa ! Filmen var iaf skitbra och jag kan inte förstå att vissa tidningar bara har gett den ++ ?? Av mig får den garanterat ++++ ! Tim Burton rules ! <3

Nu ska jag och Micke köra en ordentlig slappmorgon ! Vänner och kanske en film och en massa god frukost ! Sen ska jag försöka ta mig iväg på en massage ... Skulle verkligen vara behövligt. Okej. Som sagt. Solen skiner !
Laaater !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0