Kommer ni ihåg mig ?


Suget efter att skriva blogg har sjunkit något, sen jag valde att stänga den för allmänheten. Som alla säkert vet redan så stängde jag bloggen för att jag aldrig kan hålla käften när jag borde och sa en del saker som kanske inte var sååå smarta. Hur som helst. Idag kallades jag och S in till möte för att "lösa konflikten" :P Haha, det vart rätt rolig stämning kan man säga, och det känns redan sjukt mycket bättre. Får försöka bli en bättre vän än jag hittills varit kanske ? :O

Har jobbat non stop hela helgen. Svärföräldrarna har varit här och hälsat på, så Micke har inte haft tråkigt. I morgon är det dags för kastrering av Qila! Fan vad jag har längtat efter det här !!! Slut på allt stönande, jamande och kåteri ! :D I LIKE IT ! ... När det är klart alltså ... ^^ I Maj kommer Lady Gaga till Globen. Ska man gå kanske ? :D Problemet är att några dagar innan kommer Green Day till Gbg. Så hinner man och har man råd med båda, eller ska man prioritera Gaga före Green Day ? :O På onsdag spelar Kent här i Gävle och biljetterna är inte ens slut... ? Dålig publicitet kanske ? Yes Yes ! Jag har färgat håret också ! :P

Filmer jag sett senaste dagarna då? Joo, vi såg "Ninja Assassin" och den var SJUKT bra ! Om man gillar kick och skrik filmer ;D Nu är mannen och tränar.. Kanske ska ta en lååång dusch med musiken på högsta?
Ni får ha tålamod med mitt skriveri. Det blir sällan, I know. Men Micke ska fixa om utseendet och sen ska jag själv korrigera lite innan jag vill öppna den för alla igen ... DÅ ska jag skriva VARJE DAG ! :D Adios !
Haha, så här såg det ut efter jag blekt håret ;P Jag bjuder på det schyssta fejset ! ^^

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Jag fattar inte.. Är du blond nu?

2010-03-01 @ 20:06:58
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nej ? Jag försökte bleka det. Resultatet av det blev den nedersta bilden då jag inte ser klok ut. Dom andra två bilderna är resultatet av hela färgningen :)

2010-03-01 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0