Kittycat

Aaa, idag har vi lämnat Qila hos veterinären. Det kändes jobbigare än jag trodde det skulle göra. Uscha. Hon fick en spruta när vi var där och sen bar dom iväg med henne... fatta den dagen det kanske måste vara annat innehåll i sprutan ... Nej nej, vi pratar inte om det... ! Men gud, vad förvånad jag blev att jag reagerade som jag gjorde. jag menar, den där katten ligger mig ju inte direkt varmt om hjärtat... trodde jag ja ... ! ;P

Vi ska hämta hem henne kl 13. Sen ska jag ut på stan och träffa Cissi. Hundra år sen nu, så jag hoppas det går bra ... Efter mötet igår så har jag verkligen lärt mig läxan. Tänk först och håll käften om det är dumma tankar ! :D
Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0