Kevlarsoul.

Som jag redan har tagit upp, så var konserten igår helt underbar ! under 2008 års konsert så var det lite värre. Jag, MICKE, Cissi, Anna och Cissis kompis gick då ifrån konserten lite smått besvikna. Men gårdagens konsert övervägde alla fel som gjorde förra gången ! Synd att dom inte spelade Kevlarsjäl eller Det finns inga ord. Men det spelade liksom ingen roll. SJUKT bra ! Jocke Berg har nog aldrig rört sig sådär mycket i sitt scenvana liv tror jag ! :D Sjukt, sjukt bra ! I morse när jag packade upp varor med S så pratade vi lite om konserten. Och då visar det sig att hon har SERVERAT KENT !? Vilket jävla fusk ! Jag som har avgudat dom i typ hela mitt halv-vuxna liv. Jag borde väl få första tjing ? :O

Mamma håller på att tatuera sig nu igen. Igår gjorde hon ett rosa-bandet-band på bröstet. Fin grej med tanke på att hon har haft bröstcancer. Idag blir det någon form av växt på benet med barnens namn ... Kan nog också bli bra. Min senaste tatuering är ju något av en katastrof ! Han har fyllt i för hårt på minst ett ställe... och det är illa ! Sen är hela tatueringen liksom grå... istället för svart. Skitdrygt. Men min Kent-Inspirerade-tattoo på ryggen ÄLSKAR JAG fortfarande <3 Hur som helst. I morgon släpps biljetterna till Lady Gaga. Fan att jag ska boka innan jag börjar jobba ! HELL YES ! :D Vet inte alls vem som ska följa med mig... men det löser sig säkert. Och hittar jag ingen att gå med så kanske man kan sälja den. Men det är verkligen sista utvägen ! :P Bla bla... Jag måste duscha och äta upp mig på godis innan kvällen tar slut. Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0