Hofors Here We Come !

Idag blir det en tripp till Hofors. Igår gick hela dagen åt att göra allt annat än plugga och ta det lugnt. Vilket sällan funkar för min fördel. Jag jobbade nämligen 08-18 och sen var det haltandes hem för att egentligen bara vända i dörren. Sanna kom och hämtade oss och vi åkte till Pappa för att gratta han på 45-års dagen. Drygt med familjeträff när man egentligen inte har vare sig lust eller tid. Men det var helt okej. Jag var kanske lite bitter.
Hur som helst. Idag ska vi låna Annas bil och ÄNTLIGEN åka till Hofors och gratta Stina som fyllde 15 mars. I know. Jag är en hemsk syster, men när det har funkat förr oss så har det inte funkat  för henne, eller så har vädret sagt ifrån. Men idag, så jävlar ! :D Innan det ville Micke stanna i Valbo för att handla typ kläder ? Ja, jag vet inte. Men vi ska iaf in i Valbo och handla en snabbis innan. Undrar om man ska köpa en present till Simon, från Sanna? ^^

Hur som helst. Vädret suger självklart på min lediga dag. Så om ni någon dag vaknar och solen skiner så vet ni att det beror på att jag jobbar :P Jaja, Nu ska nog snart bege oss. Ska försöka att ta lite kort idag. Hade ingen kamera med mig igår. Trevlig kväll! :D
Adios !
Det lutar åt en Bullis :P Men det dröjer nog ett tag innan vi har den stabiliteten som krävs för att skaffa hund.
Vi hinner säkert ändra oss ... :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0