Historieprov BIG TIME !

Yeah yeah yeah ! Jag har ingenting att säga ... Pluggar, jobbar, pluggar och försöker ha ett samliv med Micke. Är lite less på att stressplugga inför prov hela tiden. Men det är ju något som jag valt själv, så jag får ju helt enkelt bara bita ihop ... ^^ Och inte nog med det så ska jag behöva starta krig med Svläraren också ! Jävla bajs att det alltid ska behöva bli något, så jag måste ta fram stridsyxan ! ;P

Hur som helst. Livet rullar på i vanlig takt efter min långa ledighet. Alla runt omkring har hela tiden nya projekt på G. Pappa & C/o ska på "Träningscharter" när Lisa fyller år, Anna åker hela tiden till andra länder, Folk köper bil, skaffar barn och flyttar. Vad fan gör jag och Micke då? Jo, vi är så jävla lata, så efter en helt vanlig arbetsdag så är vi helt utslagna och pallar knappt att hänga tvätten. HUR ska vi då orka med en flytt MEDANS vi jobbar och pluggar ? Nu ligger ju inga barn eller "träningscharter" på våran önskelista direkt, men jag skulle iaf vilja ha energin till att påbörja något ! Vintern gör en trött helt enkelt. Och det både syns och känns. Kilona ökar fan i raketfart och pressen till att börja träna känns genast enorm ! ... Äsch. Det där kan jag ta tag i en annan dag. Nu måste jag ta en dusch och gosa ner mig med ostkrokarna i soffan. Läxor och lägenhetssök tar jag i morgon.
Träningen ? Aa, SEN ! :D
Adios !
Jag vill gärna förstora den här bilden. HUR GÖR MAN ? ^^

KOMMENTARER
Postat av: Johanna.

Om du bara vill ha den förstorad för att ni ska synas bättre, så kan du beskära den och ta bort onödigt "krams" på sidorna. :)

2010-03-16 @ 10:35:09
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg.se/
Postat av: Johanna.

(det beror i och för sig på med vilken kamera den är tagen med osv)

2010-03-16 @ 10:38:36
Postat av: Sarah

Jag försökte det, men det blir liksom på så långt håll ... Aa, men Micke försöker ordna det i Photoshop. Håller tummarna ! :D

2010-03-16 @ 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0