Galej

Galet mycket att stå i dom här dagarna nu. Så jag antar att bloggandet blir lidande. Så kan det vara.
På Lördag ska nog jag och mannen åka till Hofors. Jag vet inte om jag egentligen har tid med det, så jag har ännu inte bestämt mig. Men det vore kul. Idag har det varit action på jobbet igen, fast den här gången var inte jag inberäknad i fighten. Jag försökte dock stå upp för den person som jag ansågs ha rätt. Men det hjälpe inte så mycket. Det är jävligt påfrestande att ha ett arbete där man inte bara ska ta hand om kunderna, utan också om arbetsrelationerna ... Idag sprack det totalt och hela stämningen ballade ur resten av dagen. I morgon har jag 08-18 pass. Det kunde ha varit värre.

Jaja, nu ska jag försöka återgå till böckerna. Stannar hemma från Historian idag. Har haft migrän hela dagen igår och idag... Så man får prioritera. Trevlig kväll! Adios
Jävla sötunge ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0