Den här dagen SÖG!

"Sarah kan du jobba istället för ... " "Sarah kan du jobba över istället för .." ? Hur skulle det vara om man fick ett fullständigt eget schema efter ett år på samma företag? Jag är alldeles för trött för att orka plugga på kvällarna när man kommer hem tidigast 17:20. I morgon blir det dock en kortsväng till jobbet bara. 07-12. Vi får väl se om det håller... men jag kan ändå klaga eftersom jag EGENTLIGEN skulle vara ledig... Blö.
Jag bryter snart ihop. Måste få lite ordning och reda i skallen, annars kommer den att explodera !

Men jag fick iaf ha ett trevligt snack med underbara Elin idag. Jag blev så glad ! För att få Cred för det man gör eller den man är, händer nästan aldrig. Idag har jag i stort sett varit ensam på golvet från 12:00. Gjorde klart allting och hann dessutom fronta mer än halva butiken! GO MÄJ ! ... men är det någon som säger "Duktiga duu " ... No no.
Usch. Det är mest en bajsdag idag och då kanske mitt humör drabbar alla ... Sorry.
Tänkte passa på att lägga upp lite söta kort på vårat mongo till katt :P Adios
Nyligen steriliserad.

KOMMENTARER
Postat av: Elin

Du vet att jag tycker du är grym! Om vi gormar lite på frukosten imorrn kanske det känns lite bättre! Nite nite

2010-03-22 @ 22:15:02
Postat av: sanna

Jag har ju sagt flera gånger hur duktig du är ju..



Den där katten är det nå fel på!!!

2010-03-23 @ 10:16:35
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Fröken Bovary

jag känner igen känslan, men oftast får en ett schema till slut - eller så kan man begära ett tillslut.

2010-03-23 @ 17:58:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bovary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0