De små sakerna, är oftast dom stora sakerna-

I morgon bitti kl 08:00 ska jag infinna mig på Norra Stapeltorgsgatan 15 för en 45 minuters lång massage av både nacke och rygg. GUD så jag har längtat efter ett tillfälle att bara få njuta av att någon knådar bort mina knutar som praktiskt taget nästan växt fast under huden ! .... Den här kvällen ser ut som alla andra kvällar. Hemma med en film och en skål popcorn. Frågan är ju när jag ska ta tag i läsningen ? ;D Men jag får ju skylla mig själv som är tvungen till att läsa på komvux nu   ! Om man ska lyssna på vad extramor säger. Jag ser inte komvux som ett straff för att jag valde en "praktisk" linje som inte hade Historia kursen. Jag ser det som en möjlighet ! Och jag trodde inte att jag behövde skämmas för att jag tog tag i mitt liv och verkligen ville något .. ! Ja, okej. Jag är och har alltid varit extremt lat, men mina betyg är inte dåliga ! Självklart önskar jag att jag lagt manken till lite mer i skolan, men oavsett så hade jag nog ändå infunnit mig på komvux. Och det är väl bättre att jag tar tag i det NU än när jag är 40 ?
Fan det är väl bara bra att jag pluggar ?! Trodde jag iaf ...

Japp, jag är expert på att reta upp mig själv i efterhand. Nog med det nu. Ska försöka hitta på en bra film och krypa ner i soffan ... Mannen kommer hem efter 21... Trök att vara själv.
Adios !
Såhär ser det oftast ut när det väl bär av... (Bilden är lånad)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0