Bullet in A Bible

Igår var jag och Micke till Hofors, äntligen. Stina fyllde år den 15 mars, men det har alltid varit någonting i vägen, så vi inte har kunnat åka. Hur som helst, presenten som vi köpt tog det Stina ungefär en timme att öppna, för det var ju pinsamt när alla kollade !? Så, nästa år får vi se om det blir nån present :P Vi stannade i Valbo innan så Micke fick handla lite. Det blev en ny tröja och nya byxor. Skitsnyggt! Själv hittade jag värsta fyndskorna på Scorett, så jag kunde ju inte låta bli att köpa dom :D Har dock inte knäppt kort på dom än, men det kommer .. ^^ Kvällen slutade med Pizza, Kebab och Sallad för hela tjocka släkten och en sur Sanna i baksätet på vägen hem. Så kan det gå. Det känns iaf skönt att man fick det där gjort. Idag har vi varit och plockat påskris och handlat. Så nu ska jag efter mycket städande äntligen sätta mig ner och skriva klart Uppsatsen. Ska in på Onsdag liksom. Sen är det Historia-fokus non stop ! Det är liksom en månad kvar typ i skolan, så det är dags att skärpa sig !
Det var nog allt jag hade att komma med idag.
Adios.

Jag gick för övrigt ur Svenska Kyrkan i Fredags ! :D :D FINALLY !
Mannens nya outfit !
Påskriset :D
Maniac-Qila fick stora ögon idag när jag planterade om alla blommorna.. :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0