Vilket flyt !

Jag köpte ju ett "snöre" på HM för ett tag sen eftersom jag köpte en vit tunika på postorder och det skulle passa bra med ett snöre i midjan. Men det jag inte visste var att jag fick med ett snöre tillsammans med tunikan, så jag hade då lagt ut nästan en hundring på ett helt onödigt snöre. Dock så hade man ju lite flyt idag, så jag gled fram till damen i kassan och sa precis som det var. Jag sa också att jag inte tyckte illa om deras snöre, det var bara det att jag BEHÖVDE bara ett. Hon nickade ljuvt och sa att det gick att ordna. ME = Happy ! Häromdagen när jag försökte byta det, så sa en annan tjej bara "Nä, tyvärr". Happ ^^ I samma veva som jag var nere på stan passade jag också på att lämna in mina PIPANDE skor !? Helt stört. Anna, jag och Penny tog en promenad i Boulongern, och jag upptäcker då att min ena sko piper? Jag hade hört det tidigare, men trodde väl att det bara var tåsvett eller nått... :P Jaja, jag fick efter ett tag byta in dom skorna också. Men det var inte utan att jag behövde känna mig som en idiot. "Kan du prova skorna, så jag får höra pipet"? Säger kassörskan. Jag tänker oh shit, nu ska gud köra sitt jävla rävspel. Meen jag trär på mig skorna och går i en cirkel.
Inget pip. Jag ler lite försynt och tar ett varv till. Inget pip. Jag stampar lite hårt i marken och ler nervöst. Inget pip. "Åh, okej, alltså dom pep förr, men jag kan inte gå på mitt riktiga sätt här inne". Kläcker jag ur mig. Bra gjort Sarah. När hon gick bakom för att snacka med chefen så sa nog hon "Det står en jättesöt tjej därute och vill byta ett par pipande skor". Nääe, hon sa nog "Det står ett jävla pucko till brud där ute som påstår att hennes skor Piper, vad gör jag?" Aa, men jag fick hur som helst ett presentkort/tillgodokvitto eftersom skorna inte fanns inne i min storlek. Jag saknar dom redan. Nu glider man omkring i sina förra-året-äckliga-svarta-fula-med-remmar-skor. Jaja, tunikan jag beställde är hur som helst GUDOMLIG ! Baj baj !
Latjolajban-poser med nya tunikan :P

KOMMENTARER
Postat av: Johanna.

Hahaha! :D Pipande skor, I love it!

2010-06-03 @ 00:49:10
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0