Summernights.

Ja, idag tänkte jag avslöja en rätt så intim sak. Eller ja, döm själva. Jag funderade hela dagen idag om jag verkligen var tvungen att skriva om saken, och min slutsats är att jag fan måste det. För snart 2 år sen så piercade jag mig i tutten (:P), det i sin tur ledde till att jag tog ur mina andra piercingar. Det kändes liksom som om den räckte för att jag skulle få känna mig sådär feminim som bara en tjej kan fatta. Hur som helst, så har jag kämpat och kämpat med inflammationer hit och dit men det blir aldrig bra. Så igår ... då tog jag det enormt jobbiga beslutet, att ta ur den. Och nu sitter jag här. Nästan deprimerad. Så vad fan är grejen? Kände jag sådan KÄRLEK till ett jävla smycke att jag inte bara måste beklaga mig på bloggen. Jag måste också vara lite ledsen över det? :O Tänkte kanske att någon själ där ute har varit med om liknande erfarenheter och på så vis kunde hjälpa mig att takla mina ånger-tankar. Och det sjuka är ju att mina andra piercingar saknar jag inte alls. Den i näsan har jag ju liksom piercat om typ 6 gånger när det var en stor "inne"-våg på ämnet. Och läppen var min invigning på Wemerskolan, så den borde ju betyda något. Men näe?

I övrigt så överväger jag kraftigt att ta ledigt från jobbet en helg i Juli och sticka iväg på Yran. Hoppas bara att mannen kan få ledigt. Skulle ju vara superkul att bara sticka iväg. Idag tog både Melissa och Melinda ledigt i sista minuten för att kunna dra iväg på Peace & Love. AVIS ! :P Men jag är inte mycket för campingarna. Det känns fortfarande lite knarkigt, barnsligt och lortigt för min stil. Folk som knullar i buskarna, folk som spyr över ens tält och en massa jävla knäppskallar. Nope, jag ska fan ha lyxboende ! Lägenhet eller hotell, DET är min melodi :P Pensionärs-Sarah ! ^^ Jaja, vi håller tummarna på att jag får ledigt och att mannen också känner ett sug för konserter ute i sommarkvällen. Hans moster bor ju dessutom i Östersund, så ett tak över huvudet är givet !
Det var nog allt idag. Hejdå.
R.I.P Hultsfreds Festivalen. . .

KOMMENTARER
Postat av: Johanna.

Jag vet vad du pratar om! Vissa piercingar blir sån stor del av en själv så det är inte klokt >.<



Och, jag ska på Peace & love och bo i lägenhet. Mycket nöjd tjej var det här! Dusch, toalett, DATOR och säng! Love it!! :D

2010-06-30 @ 20:50:51
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg.se/
Postat av: Sarah

Näe, fan vilket fusk ! :P Men nästa år måste jag nog sticka dit. Alla bara tjatar ju om att det är så HIMLA BRA :P Ha det så kul ! :)

2010-06-30 @ 21:03:25
Postat av: Johanna.

Det är faktiskt väldigt bra! Största festivalen i Sverige ^^,



Det ska jag! Vad säger du om en vinkväll framöver? :)

2010-07-01 @ 11:47:02
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg.se/
Postat av: Sarah

Avis avis ! :P Men absolut ! Anna ringde mig för typ en vecka sen, men jag är så himla stressig och glömsk nu när jag jobbar non stop. Men jaa, det måste vi göra :) Du kan ju faktiskt sova här, så slipper du åka runt halva Gästrikland mitt i natten :) Kraam

2010-07-01 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0