Nu må fan sommar´n komme !

Ja, idag är ännu en dag då jag inte har särskilt mycket lust för att träna. Skattepengarna kom idag, så jag ska istället se fram emot min klippning i morgon :) Jag har dock inte riktigt bestämt hur jag vill ha det än. Om jag ska bara feg-toppa det, eller överdriva lite... eller om jag ska ha kvar min snelugg, eller om jag ska ha lång vanlig lugg? ... Hjälp mig att bestämma please!

Känns fortfarande inte som om sommarvärmen riktigt har kommit ... det var ett par dagar som man verkligen kände värmen, men idag har det varit sådär blåsigt och kallt igen. Har jag alldeles för höga tankar om den svenska sommaren, eller vad fan är grejen? Bra att jag har tagit på mig att jobba Mijas tid på lördag när Alexandra ska döpas och jag absolut inte har tid med sånt. Bra också att alla tänkbara kandidater till att täcka min tid ska ta studenten på Fredagen .... så dom kanske inte är supersugna på att jobba ... :/ Jävla balle också. Jaja, har jag inte hittat någon tills i morgon, så måste jag ringa chefen och förklara som det är... jag är inte världens bästa arbetstagare just nu. Felåt. Hur som helst, jag lääängtar tills jag kan få använda min nya rosa tunika, samt min röda finklänning som jag aldrig har använt ! ... ^^ Sommaren måste seriöst komma på ALLVAR nu. 30 grader i solen, varje dag. VINDSTILLA. Det var allt för idag. Adjö.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0