Midsommarkväll hos Elin

Jag beklagade mig... hade noll saker inplanerat under midsommarkvällen, men så blev det ändå en cykeltur till Elin ute i Järvsta. Hade askul, men var ju tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom det är tågfärd på G. Vaknade i morse och kände mig sådär lagom vintung i skallen. Jag tänkte, herregud är min Bag In Box slut nu eller? ... Näe, men det har iaf gått halva. Helt jävla otroligt. Men jag kanske var mer på lyset än vad jag trodde ? :O Ser fram emot några dagar i Ytterhogdal med mannen. Hoppas vädret vill med sig bara ! :) Anna om du är hemma och vid liv, så RING ! :P Adios.
Elin hade så fräna Tights på sig att jag var tvungen att fota dom :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0