L O V E

Även den här dagen är avklarad, och jag hann med ett väldigt intensivt medelpass på Friskis. Fy satan villen härlig ledare vi hade. Hon tokade omkring som värsta psykpatienten och fick alla andra att också bara köra "the mental style". Sjukt kul ! Elin tjatar om Zumba. Verkar rätt kul att döma av Youtube-klippen.. problemet är ju bara att jag har noll taktkänsla kvar. Det är liksom 100 år sen jag dansade sist om man inte räknar med varje morgon när jag sminkar mig. Jaja, det känns hur som helst skitskönt att jag har kommit igång med träningen, så när man idag var i lokalen med speglar och fick se den nakna sanningen så valde jag helt att blunda för detta och istället tänka "om en månad, då är jag redo för beachen"! :P Well.. Fuck the Beach. Jag gör det här för min egen skull, och ingen annans ! :D

Har en veckas ensamhet att "se fram emot". Visst, det finns både för och nackdelar med detta resande av Micke. En positiv sak är att jag kan lyssna på så hög musik jag vill och skaka rumpan allt jag kan när jag sminkar mig, utan att mannen försöker smyg-sänka hela tiden. Men det är det enda jag kan komma på så här på rak arm som är positivt, för även om han för tillfället är helt invalid, så är han min klippa, min sol och den som alltid fixar till alla fel jag lämnar efter mig. Jag är så hopplöst jävla förälskad i den där satans jävla sötnosen ! Så om någon har roliga planer/playdates in mind, så snälla snälla hör av er ! Mannen drar till skogen onsdag-söndag. Behöver underhållande umgänge tack ! Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0