Kort meddelande

Ja, som ni alla säkert redan märkt så har jag väl inte en skitbra dag ... Vaknade rätt irriterad, valde att skriva "kukhuve" på statusen på Fejjan, och sen har det bara gått utför. Trodde jag tog ett steg i rätt riktning när jag valde att ringa, men det löste ingenting. Så nu när kvällen är här och jag har fått smälta allting, så känner jag ändå att allting som hände tidigare är till det bättre. Jag menar, man väljer ju själv vilka man vill ha i sitt liv och om någon då i stort sett har valt bort dig, så är det ju bara Too Bad för den personen. Jag tror absolut inte att jag är bättre än alla andra, men jag är fan BRA och jag förtjänar att bli behandlad med respekt ! Oavsett. Allt är så jävla sinnessjukt, men jag tror fortfarande på Karma. Så om en person har valt att kasta skit och behandla folk respektlöst så kanske det kommer ikapp en på ett inte så trevligt sätt senare ? :O

Jaja, jag ska iaf lägga av att ha så kallade Facebook-gräl och blogg-gräl. Det leder ingen vart och även om jag öppnar upp mig till max så är jag ändå helt obegriplig och missuppfattas ständigt. Så nu är det slut med det ! :) Jag ska också införa en egen regel - Om man har något att säga, så kan man ju alltid RINGA !? Fungerar åt båda hållen by the way :P Nu ska jag ringa till Tjock Cissi och hänga lite på ballen innan solen helt försvinner. Adios !
Greetings from av very very Happy Sarah ! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0