Klagomål och Trams

Okej. Här kommer en kort och rätt ointressant update på det senaste. Jobbet suger rätt hårt just nu. Har mått illa två dagar i rad och har dessutom kollat om det är några inneboende, men icke. Så vad fan är grejen? :O Sen har man ju inget annat val än att vara "omkring" folk på jobbet som man helst bara skulle vilja slå ner med ett baseboll-trä. Jag menar såklart en gummiversion av ett sådant. Sen blir det ju inte direkt bättre av att det är midsommar-veckan heller. Kul att det är mycket folk, men vi i personalen är ovana och det blir irriterad stämning mest överallt. Utom där Ploi är visserligen. Ja, och som grädden på moset så kommer jag tillbringa midsommar-kvällen hemma. Ensam. Olycklig och tragisk. Mannen åker till Hogdal på Torsdag och det är väl meningen att jag ska följa efter på lördag-morgon :) Aa, Anna är fortfarande i Turkland också ... Min mentor är away när jag har allvarliga problem i vardagen.

Jag kan dock bidra med några lyckliga ord och det är att jag är så himla lycklig med min man ! Han ger mig allt jag behöver, och även om han är dryg och halt ibland så kommer han alltid att vara den enda personen här i världen som förstår sig på mig till 100% och som verkligen accepterar mig för den jag är. Det finns ingen annan som har så stort hjärta och som oftast sätter andra före sig själv. Jag vet att jag är larvig nu. Men jag ska fan alltid vara ihop med honom ! :P :P :P Aj Lav Jo Älsko ! Det var allt för idag. Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0