Idiotvecka.

Nu är det sommar och sol, och midsommar står runt knuten. Är man glad? Njae, det är svårt just nu. Försöker verkligen tänka positivt, typ "Tänk hur du och Micke hade det förra midsommar", eller "Shit, du har mognat om man jämför med ett år tillbaka" eller "Du röker inte längre och har koll på läget för det mesta". Ja, okej. Bra där Sarah men allt annat tär på min energi just nu, och det tragiska i det hela är att i stort sett allt har att göra med jobbet. Visst jag kommer överens med tyyp alla och jag trivs ihop med de flesta. Men efter ett år så är jag fortfarande en jävla vante som flänger runt och ska hjälpa till eller ersätta någon annan. Det skulle vara skönt att få en egen "stämpel". Att få komma till jobbet och verkligen känna att nu gör jag MIN grej, ingen annans skitgöra. Jag menar, vissa personer tycker kanske att det är skitjobbigt att torka upp en sillburk som gått sönder, men innebär det att jag tycker att det är roligare ? ;O

Egentligen så ligger kanske mitt största down-syndrom just nu på att jag kommer spendera midsommarkvällen helt ensam. Micke åker till skogen i morgon medans jag jobbar och jag följer inte efter förrän på lördag. Vanligtsvis så har man ju alternativ. Jo visst, jag skulle kunna kolla vad Cissi och Fredrik ska göra, men dom bor numera i Hedesunda och är mega-gravida så jag tippar på att de ska hänga med familj, pappa och C/o ska till Barkhyttan och hänga, mamma vill jag inte se och Anna är i Turkiet. Usch. Kan ingen bara ta sig an mig ? :( Jaja, nu när jag lyckats med att dra ner mitt humör ytterliggare ett snäpp så ska jag sätta mig i duschen ett tag och bara försöka ta nya tag i morgon. . .

UNDERBAR LÅT !!!

KOMMENTARER
Postat av: Elin

Du får komma till oss om du vill!

2010-06-23 @ 20:17:33
Postat av: Sarah S

Naaw vad söt du är ! :) Vad ska ni hitta på då? Skulle ju vara huuur kul som helst !

2010-06-23 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0