Friskisflopp

Jag tror inte på bibeln. Jag tror inte på Jesus och jag tror heller inte på någon Gud. Men när samma situationer liksom stakar upp sig om och om igen, så vill man ju gärna att det ska ha en mening. Så hur ska jag tolka det att jag och Elin totalt har tränat 1 pass tillsammans när vi verkligen var as-peppade för typ en vecka sen? Har "Gud" en mening med det, eller är allt helt enkelt meningslöst? Idag när vi anlände till Boulongern, fem minuter sent så hann vi springa ifatt "gänget" och sen hann vi springa 3 steg innan Elin med panik i rösten gormar "AAAaaaaj!". Jag vinkar åt friskis-ledaren att fortsätta springa och jag och Elin stannar kvar och försker "gissa-felet". Hmm. Inga rätt där inte. Men hur som helst, så fick stackars uppstressade Elin åka hem igen och jag tog mig ut på främmande vägar. Ja, herregud. Dom har ju sopat igen spåren av våran gamla joggingslinga. Don´t know why, men när jag får veta vems idé det var att gräva hål genom hela skogen så ska jag dräpa honom ! (HELT säker på att det är en hane!).

Jaja, jag sprang istället ut mot Bomhus, men kände mig vilse efter 15 minuter, och valde då att vända. Klokt val eftersom jag höll på att dö efter typ 20 minuter. Gick mest hela vägen hem, men det känns skönt att liksom ha det gjort :) Slutade 16 idag, men jag tror inte jag var hemma förrän 17. Blev kvar i personalrummet med alla spännande (och kanske lite väl hetsiga) diskussioner. Dessutom så kände jag inte alls någon lust med att åka hem till det tomma tomma hemmet. Fy fan, vad tråkigt det är att vara själv. Och ja, jag har fan hållt mig jävligt sysselsatt och därav inte varit hemma så mycket, men det räcker med fem minuter för att känna det stora tomrummet mannen lämnar efter sig när han åker till skogarna. Pfypfan ! Jag önskar jag också kunde vara i skogen, då kunde jag och Micke göra ett ordentligt vårskrik någonstans uppe på ett berg :P Jaja.. Hasta la vista. Nu ska jag glo film tror jag. Behöver ett break från Top Model !
Nu är sommaren här ! Den kom idag ... igår blåste det för mycket :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0