Firmafest :)

Aaa, det var såå kul igår. Det var dock inte så många som kom som man hade hoppats på. Men det gjorde ingenting, vi åt god mat, drack goda drycker, spelade minigolf och dansade ! :D Vi hann till och med planera in en till fest i slutet på sommaren. Perfekt lokal att hålla till i också. Men om det blir en till fest så måste vi fan bli fler folk, också måste vi spela ÖL-Brännboll ! :) Ni vet när man måste hålla i sin öl eller vad man nu dricker... HELA TIDEN. Även när man ska slå iväg bollen. Aa, det är hundra år sen jag spelade det sist, men det är så sjukt roligt.

Aja, idag ska jag jobba, börjar dock inte förrän 17 vilket är en jävla tur, för min andedräkt var kanske inte den smakligaste i morse. Plus att jag var tvungen att återhämta mig efter mina drömmar inatt. Helt sjukt, vaknade och var så jävla förbannad kl 05:20 typ. För då hade jag drömt att Micke var otrogen mot mig med en kollega från jobbet. INTE OKEJ ! :P Så när jag senare vaknade på allvar så fick han titta mig djupt i ögonen och upprepa orden "Jag har inte varit otrogen mot dig" - typ fem gånger innan jag var helt övertygad om att det bara var en otäck dröm. ^^ Duty Calls. Måste borsta tänderna igen. Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0