Dagar seglar iväg...

Idag är det den där dagen som alla andra ser fram emot hela veckan, men som jag själv gärna undviker. Fredagen innebär jobb mellan 11-19 och sen stressmiddag och sen soffhäng i vanliga fall. Efter jobbet idag så ska jag ta mig ut till Valbo med Anna och inhandla skorna. Och efter lite häng med henne, så ska jag ta mig till Elin på Cykel och underhålla henne ett tag innan jag cyklar hem och kraschar i sängen. Det kommer bli en busy-day, men hellre det än att sitta hemma och stirra i väggen tills mannen kommer hem igen. Jag är för övrigt, helt handikappad utan ett par ordentliga skor, så idag får vi se vad jag sätter på fötterna.

Sen vill jag passa på att varna alla för att beställa saker på postorder. Det är absolut beroendeframkallande. Och jag ska från och med nu verkligen försöka hålla mig borta från alla underbara sajter som Nelly, Forever21 och Bubbleroom. Det svider i plånkan. Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0