Bo.

Alltså, idag är en dag då jag egentligen inte har något att säga. Det är mycket som är fel och väldigt lite som är rätt, men jag orkar fan inte bry mig. Så jag står bara här och rycker lite på axlarna och försöker att inte beröras. Men allvarligt. Innan vi flyttade hit så bodde jag i mini-slovakien-slummen. Sen var vi hit och tittade på lägenheten... ingenting kunde liksom se illa ut i jämförelse, så vi missade liksom alla miljoners ungar som rände omkring och lät illa, dagiset vägg i vägg och det faktum att husen har typ 5 meter mellan sig, så allt som hörs, hörs tusen gånger högre. Bra jobbat i val av hem Sarah och Micke. Jaja, nu är vi klokare och vet exakt hur vi vill bo. Men finns det några bra val? No no no. Oavsett om vi letar bostadsrätt eller ej, så finns det ingenting som duger åt oss. Är vi kräsna eller what?

Aa, jag ska iaf flytta innan vintern. Punkt slut. Och eftersom jag har en man som har lovat att skydda mig och erbjuda mig det jag vill ha när jag vill ha det, så är det ju bara upp till honom att FIXA. Kan inte jag, då ska ju han lösa det... eller? :D Aa, nu ska han sticka till Hogdal igen verkar det som. Själv har jag tagit ledigt på lördag och ska iväg till Bomhus på en liten personalfest. DET kommer bli kul. Hoppas att många kommer bara :D Nu ska jag sussa.. Blaj blaj. Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0