Barkhyttan

Fy och skam att jag aldrig skriver, I know. Men jag har haft två lediga dagar och då har man bland annat varit iväg till Pappans nya stuga i Barkhyttan och firat Farmorn som fyllde 70 för ett tag sen. Sen håller man ju på med full försäljning av möbler. Har sålt våran Byrå och köksstolarna nu, och om ett tag så kommer det en kille och ska kika på soffan och Tv-bänken. Senare ikväll kommer det en annan tjej också som ska kika på soffan. Trodde aldrig att så många skulle höra av sig. Men det är ju kanon ! :D

Anywhoo idag blir det bara lite bilder från Pappas stuga eftersom jag är något upptagen. Måste dessutom försöka sticka iväg och handla innan det blir kväller :P I 3 veckor framöver så ska jag ha eget ansvar på jobbet... Det känns kul, men läskigt... :/ Hoppas jag inte klantar till det. Okej, hejdå !
Roger, efter ett par Öl.
Farmor 70 år !
Pappa och C/o nya boning :)
Pappa och Olle
Njuter av semestern :P
Skruttungen var där å <3
Mina skivor har äntligen kommit :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0