Kent-Noja/Plugg och Heta karlar !

Fortfarande Kent-Noja. Micke jobbar och jag glor tv och lyssnar emellanåt på musik och dansar runt i lägenheten av lycka ! : ) Igårkväll gick vi till gasklockorna för att lyssna lite utanför. Så nu kan man ju "skryta" med att man har hört Slash spela ... :P Yej. Näe, men allvarligt så blev man fan lite avis när man stod där utanför och hörde publikens vrål och Slash fina slag på guran. Aaavis ! I morse var jag morgonpigg och tog cykeln till posten för att hämta Mickes tröja och skicka tillbaka mitt felaktiga paket. Sen har jag försökt styra upp ett meddelande till chefen om att jag snart ska börja skolan igen ... ^^ Herregud, det drar ju igång igen den 16 Augusti !? Gud, ska man verkligen palla med den där skiten igen? Visserligen är det ingen historia nu... men det är Matte ... Inte mitt säkraste ämne direkt.
Aja, jag ska verkligen försöka se på saken positivt.

Till veckan ska jag försöka ta mig till öhm Vägverket (?) Och ordna övningskörningspapper och kolla hur det ser ut med kursen som den man ska köra med måste gå. Så efter årsskiftet blir det nog till att börja köra : ) Så nästa sväng upp till Norrbotten, så kanske man kan dela upp körningen med Anna : ) Aja, igårkväll såg jag en bra film på Tvn - Fear med Reese Witherspoon och Mark Wahlberg. Oh så het han är ! Så nu har jag tagit hem Rock Star som jag tänkte se innan Micke kommer hem ... :P I morgon är det dags för jobb igen. Adios !
Hottie !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0