Still Nothing.

Det är drygt att kliva upp mitt i natten. Det är drygt att vi inte ska flytta förrän i slutet  på Augusti. Det är drygt att jag vill handla så mycket. Det är drygt att vara sockerberoende. Det är drygt att det är jag som styr över allt det där ... ^^

Händer ingenting just nu, förutom försäljning. Bokade sängarna idag också visserligen. Otrevlig personal på Jysk ! Visst, jag har en person där som jag inte tål, men fick idag prata med en annan person. Men som om det var någon skillnad... Näe. Alla är lika less och oengagerade. Okej att folk har dåliga dagar, men alla dagar kan inte vara dåliga dagar. Mickes föräldrar är här nu också. De kom igår och är fortfarande kvar. Men de tillbringar kvällen i Valbo medans jag sitter här och väntar på en tjej som ska kolla in sängen. Känns inte helt okej eftersom jag verkligen hade velat följa med Elin på Zumba ikväll... men men, det kanske blir en tripp till Sandviken i morgon ;P Aa. bla bla.. Jag vill tatuera mig igen. Hejdå.

KOMMENTARER
Postat av: Petra

Du .... pröva att trycka ner någon av shift-tangenterna när du byter rad så tror jag du kan dela av med stycke :o)



Har för mig du klagade på det nån gång. Så slipper du ha lååååånga sträck!



Kram

2010-07-20 @ 17:56:03
URL: http://pettiwoman.blogspot.com
Postat av: Elin

Alla på jysk är ässhåles! Jag sa ju det!

2010-07-20 @ 18:01:27
URL: http://imobnoxious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0